De ontwikkeling van het segment ‘mass market’ is één van de prioriteiten van CF-Group Benelux. Deze groeimarkt zal voortaan belangrijk zijn om de toekomstige ontwikkeling van onze groep te garanderen.
Terwijl de meeste ondernemingen een jaarlijkse groei bekendmaken van tussen 20 en 30% (voor het segment ‘specialist market’) heeft CF-Group Benelux de ambitie om het duidelijk beter te doen dan de markt. Deze groei zal ondersteund worden door een specifiek productgamma dat aangeboden wordt via Webshop, GSS, GSB … Uitgaande van de gerealiseerde volumes is hier sprake van een erg dynamische markt. Hij biedt plaats aan erg grote marktspelers die onder andere producten aanbieden die al op de mass market gekend zijn.
Tot deze spelers behoort onze groep zonder twijfel ook, dankzij de distributie van meerdere merken zoals: Summer-Fun, Orca, Powerline, Poolblaster, Delphin, Lacoform, enz. Momenteel zijn de vooruitzichten eerder bemoedigend, rekening houdend met de verwachtingen van alle marktspelers samen. Dit jaar nog zou het segment ‘mass market’ een vaste stek moeten veroveren en zo CF-Group Benelux toelaten om nieuwe marktaandelen voor zich te winnen. Binnen de groep zijn er belangrijke synergieën die voor CF-Group Benelux een drijvende kracht vormen. De uitbouw van dit nieuwe segment zou ook onze grootste partners moeten verheugen. Zij hebben immers al hun eigen ontwikkelingsstrategie vastgelegd en dit artikelgamma met producten van de ‘specialist market’ gedifferentieerd.
CF-Group rekent erop, van deze stuwende golf gebruik te kunnen maken om geen opportuniteiten te missen die onontbeerlijk zijn voor de toekomstige ontwikkeling.
Meer info
be.cf.group