Pomaz lanceert nieuwe website én breidt “Mijn Pomaz” online klantomgeving flink uit

De boodschap op onze vernieuwde website blijft vertrouwd en hetzelfde, gelukkig maar. De opmaak is lekker fris en actueel; www.pomaz.nl 

Sinds 1 maart 2019 zijn voor onze klanten, de zwembadbouwers, alle orders en retouren (verkoopretour/reparatie/claim) te raadplegen binnen Mijn Pomaz. Dat geldt niet alleen voor de orders die besteld zijn via Mijn Pomaz. Ook de orders die op een andere wijze (telefoon, e-mail, afhaalbalie) bij ons geplaatst zijn, blijven voortaan in beeld. Het orderoverzicht gaat terug tot begin 2017, er kan dus ook teruggezocht worden op historie. Handig, snel en overzichtelijk.

En het wordt nog mooier. In de nieuwe retourmodule kan de zwembadbouwer voortaan in slechts een aantal stappen het retour zelf aanmelden. Vanaf dat moment is en blijft het retour in beeld en heeft u geen papierwerk meer. Het aanmelden kan ook vanuit de originele order, de keuze is aan u als gebruiker. Na aanmelding heeft u voortaan inzicht in de status is van uw retour/claim/reparatie, alle stappen zijn geautomatiseerd en nadien terug te vinden. Na een aantal maanden ervaring met dit nieuwe systeem kunnen wij nu reeds concluderen dat er meer inzicht is voor onze klant in een goederenstroom die normaliter in verhouding diverse vragen op kan leveren. Die vragen willen wij graag vooraf voorkomen, wij willen immers liever niets dan u informeren.

Dit bericht is geplaatst in zwembad. Bookmark de permalink.